Merhaba 20 günlük kız bebeğim var bugün farkettik iki göğsündede sertleşme var dokununca elimize sert sert geliyor normal bir durum mu bilen var mı acaba
sabah doktora gidicez ama ben merak ettim
birde eve gelen misafirler arada bebeğin göğüslerini ovala süt birikir dediler batıl inanç mı bilemedim bundan kaynaklanıyor olabilir mi fikri olan var mı