Goktugunannesiyim yok değiştir tabiiki bile bile bebeğin can çekişmesin başka bir beze geçiş yap baby turcodan memnunum ben mesela. İlk zamanlar sleppy ile başladık sonra primaya geçtik prima gerçekten iyi ama epey pahalı. Bi dönem a101 in soffio kullandık sonraları sızdırması fazlalaştı baby turcoya geçtik canım. Şuan büyük benim oğlum 2 bucuk yasında hassas zamanları geçtiği için pek fark etmiyo baby turco canbebe ya da sleppy hangisi uyguna denk gelirse onu kullanıyoruz değiştir bezini ve takviye olarak hametan kullanmanı öneririm. Kesinlikle şunu kullan diyemem her bebeğin cildi farklıdr bana iyi gelen sana kötü gelebilir o yızden değiştirip bi 15 gün kullan aldıgın bezi iyiyse devam et değilse tekrar başka dene