Çocuklar duygularını bizim gibi anlayıp düzenleyemiyor stresle bizler gibi başa çıkamıyorlar. Aletha solter’in ağlamalar ve öfke nöbetleri diye bir kitabi var bu konularda çok yardımcı bence, okumanızı tavsiye ederim. Ve keşke yardım alabileceğiniz, bir saat de olsa bırakabileceğiniz biri varsa(eş,anne, kayınvalide gibi) siz de nefes almış olursunuz. Çocuk tek başına sağlam psikolojiyle bakılmıyor ne yazık ki 🙄