Bebeğim 7 aylık gece beslnmemizi keseblrmşz hem emiyor hem mama içiyor. Şimdlk en azındn mamayı bıraktrym diyorum gece beslenmesi içn çünkü kilomuz fazla. Gündüz vermiyorum mamayı emiyor ek gıda. Bu süreçte dişlerde geliyor yapışık ikiz gibi geziyoruz. Bu süreçlrde sesli ortama nasıl alıştırablrm neler yapabilrm bir yere gittiğimde uyuduğnda ya yanında durmak zorunda kalıyrm yada gürültü sesi açıorum. Doşarıda açık alanda bi yerde uyumuyr zaten aşırı çok uykusu varsa anca o zaman. Yani alıştırablmk adına neler yapabilrm? Camı az açtım geçen gün hem korna sesine hem çocukların sesine uyandı 🤷🏼♀️