Sedaesmer Dün kızımın 1 yaş aşısı yapıldı ve ateş olabilir dendi nitekim de dün geceden beri ateşi var. Ateş düşürücü ilaç -Calpol ,Dolven -kullanıyorum ama bi türlü tamamen geçmiş değil. Ne zamana kadar ateş yapıyo siz neler yaptınız anneler?