EcrinYusuf Kızlar merhaba kızımın ishali vardı 5 gündür, bugün kaka tahlili verdik, bağırsakta enfeksiyon çıkti, ilaç verdi doktor, bu durumu geçirenler var mi ilaçtan sonra düzeldi mi,