Arzu929292 Merhaba arkadaşlar. Prima mayo bez normal günlük olarak kullanılır mı. İndirime girmiş alsam mı kullanan varsa yazabilir mi? Normal bezler gibi mi?
Baby_Mila Arzu929292 Su geçirmez olduğu için kullanılmaz hava almaz bebişin poposu hem rahatsız hem pişik olur
Lilasever1 Arzu929292 hayır kullanılmaz haşur huşur ses cukartıyor zaten birde hava aldırmaz pişik olur
BuzluKahve Baby_Mila tam tersi, su gecirgen oldugu için kullanılmaz. İseyince oldugu gibi dışarıda cis.
Baby_Mila BuzluKahve hava almıyor bez deniz suyunuda içine geçirmiyor şişmiyor yani ben bu şekilde deneyimledim yüzü pamuksu değil ve lastikleri sıkı o nedenle su geçirmiyor yani deniz dışında kullanmadığım için çişi bezemi dışına veriyor bilemem ben amaca uygun kullandım
Umay_ Arzu929292 Yerine geçmez almayın. Annem yanlışlıkla geçenlerde mayo bez takmış kızıma. O gün bı baktım bütün altı ıslanmış. Dedim bu kadar sızdırma yapmaz Prima niye böyle oldu. Meğerse yanlış bez takılmış. Demem o ki deniz dışında kullanılmaz 😅
Arzu929292 Yaaa hepinize çok teşekkür ederim. Migrosta on liraya düşmüştü stoklayayım diye düşünmüştüm.
BuzluKahve Baby_Mila icine gecirmiyor degil, gecirip emmedigi icin sismiyor. Uzerine su dökün bezin, oldugu gibi aktığını göreceksiniz. Pamuk degil iç yüzey.
Baby_Mila BuzluKahve Aslında yanı şeyden bahsediyoruz pamuksu değil diyorum bende hava geçirmiyor bu yüzden ben deniz dışında kullanmadığım için çişi dışarı verip vermediğini deneyimlememiştim ama çişi dışarı vermese bile pamuksu olmayıp hava almadığından kullanmaz dedim