Merhaba , bebeğim 4 gündür öksürüyor burun akıntısı da var balgam atmaya çalışıyor 6 aylık bugün doktor prospan günde 3 kere yarım ölçek verebileceğimiz söyledi internette 6 yaş altı için uygun değildir yazıyor daha önce kullanan var mıdır tereddüt de kaldım 😢