Oruç Nisan ayında başlıcak o zaman 18 aylık olcak oğlum emziriyorum bir sıkıntı olur mu? Büyüdü gerçi ama benim ilk cocuğum tecrübesizim süt mü azalır, yoksa süt artık bebeğim kadar var mı bilmiyorum. 2 yaşına kadar emsin istiyorum siz ne düşünüyorsunuz?