Elifcvl benim son adet tarihim 8 Ocak ben de testi 1 şubatta yaptırdım değer 5,7 çıktı ama gebelik var denemez dedi çünkü değerler 7,7 ve 8,7 şeklimde şimdiye kadar . Adetime son 1 gün kaldı gelecek hafta yaptırırım yine gecikme olursa ama kimse bana olumlu bi şey söylemedi şuan kadar