Kızlar selam, bebeğim alerjik. Şuan 3 ay 21 günlük. 1 buçuk 2 ay civarı teşhis kondu ama neye alerjisi olduğunu bilmiyorduk deneyerek bulacağız dedi doktorumuz. Kırmızı isilik tarzı döküntümüz ve mukuslu kakadan alerjik olduğunu anladık bu arada. Neyse, ben bir süre alerjik besinleri tüketmedim ve şuan deneye deneye gidiyorum ama bebeğimin vücudu hiç bir besine döküntü şeklinde tepki vermedi. Kısaca sorum şu, bu 2 ayda alerjisi geçmiş veya bitmiş olabilir mi sizin alerjileriniz ne kadar sürede bitti