Bende kullanıyorum çok memnunum bizde oğlum doğduğundan beri çok mama denedik ama şuan bunu severek içiyo bende hepsi burada dan siparş ettm 900 gramı nette daha indirimli oluyo gerçekten ama başka indirim siteleri varsa bilen yazabilirmii birbirmize maddi anlamda destek olalım 😀