derenay evet canım benim oğluma da yaptık. 4 kg doğmuştu. Hatta en başta 2-3 gün yapmadık sarılık oldu malesef. 4 kg doğan bi bebeği normal bebeğin 1 aylık hali gibi düşün. Annenin bi kaşık sütüyle doymaz yani. Yediği kadar verin benim tavsiyem. Önce emzirin üstüne mama verin. Sizi bırakmaması için. 28 ay emdi oğlum. Bırakcak olduktan sonra her türlü bırakır. Emme istediği varsa da emer. Önemli olan mama ya da meme farketmez, sağlıkla büyüyüp gelişmesi