Ben 4 aylikken basladim ama sadece mamayla besleniyodu sadece tadimlik yogurt verdim 5 aylık olana kadar sonra meyve verdim ama pisman oldum benim de ilk cocugumdu tavsiyem yogurt sebze meyve olarak devam edin cok da acele etmeyin anne sütü aldığı için 🌼