Busragokceberra benim de 14 aylık kızım suan en keyifli dönem bence 😄 hergun yeni birseyle şaşırtıyor. Bu ara ‘ne’ ye taktı herseyi milyon kere soruyor ne diye. Artık herseyi tamamen anlıyor. Birazdan süpürge yapacağız dedim süpürge yerinde bile değildi tin tin mutfağa gitti gittim baktım süpürgeyi sürüklemeye çalışıyor 😃 hayvan seslerini de sayarsak 27 kelimesi var, bi de birkaç gündür geri geri yürümeye ve ekseninde dönmeye başladı