mummy 18 ay ücretsiz izne ayrılmak için okula dilekçe verdim şimdi beni okul müdürü aradı 1 yıldan fazla izne ayrılınca kadrom ilçeye cekiliyormus sizde böyle bir durum oldu mu
Deletedmom_109 mummy bu konuda bir fikrim yok. Ama öyle bir durum varsa önce 1 yıl sonra 6 ay izin alın.
Mora mummy evet öyle olacak gibi denildi eşimin tayini çıktı çocuk o bu derken ben devletten istifa ettim özele geçtim
mummy Deletedmom_109 o zaman da ücretsiz izinden sonra 6 ay çalışmak gerekiyor diye biliyorum tekrar üst üste alınmıyor
mummy Mora çok iyi cesaret valla tebrik ederim benim eşim başka bir ile doğuya atandı o kadroya geçip benden dolayı eş durumu yapana kadar izin alayım dedim karşıma bu engel çıktı ne yapacağımı bilemiyorum
MelekAnnesii mummy alınıyor 3 parça halinde aldım hiçbir sorun olmadı niye toplu verdiniz ki hem tatile kadar bi alın sonra seneye eylülde tekrar alirsiniz
Mora mummy çocuğum için yaptım valla şimdi özelde de çalışmıyorum 2 sene oldu seneye belki başlarım zor bir tercihti ama sizin içinde zor inşallah bi çözüm bulursunuz
mummy MelekAnnesii emin mısınız ben neden 6 ay çalışmak zorunda diye hatırlıyorum yönetmeliğe bir bakayım teşekkür ederim
spaceship Deletedmom_109 istediğiniz zaman bozabilirsiniz dilekçe ile. Bence bir yıl dolmadıysa ve kadronuzun okulda kalmasını istiyorsanız, dilekçe verin bozun izninizi. Ardından tekrar alırsınız.
MelekAnnesii mummy eminim daha yeni bitiyor iznim hatta bu dönem çalışmaya başlayacağım 2 yılda 3 parça şeklinde kullandım izinleri hiçbir sorun da olmadı
mummy MelekAnnesii ay çok teşekkür ederim ben hiç bilmiyordum bu bilgi bana ilaç gibi geldi hiç okul da beni bu konuda bilgilendirmedi