DamlaDorukhan
Anne25
Benimki de öyleydi elini tutunca yürümüyordu kendini yere bırakıyodu koltuk masa tutunup yürüyodu 🤦🏻♀️
12 aylıktı bi gün dışarı çıkınca sokakta denedim ve sağa sola kedilerin hevesine yürüdü baya 🥲 ondan sonra açıldı elini tutup yürütmeye devam ettik 13 aylıkken yürümeye başladı kendisi 🤗
Yürüteç kullanmadım, yürüme arkadaşı vardı ama onu da amacına uygun kullanmadı oğlum emekleme yapıyodu daha çok 😅