elifmom2 Kızlar malum doğum sonrası böyle bi yenilenme ihtiyacı doğuyor insanda 😁 beğendiğiniz memnun kaldıgınız tesettür takımlar varmı birde uygun fiyatlı olursa yazarmısınız almayı düşünüyorum şöyle bi kaç güzel takım alayım diyorum
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi elifmom2 Pazarium uygundu. Ama takım olarak almadım ben. Bolca üst aldım🥰
elifmom2 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bende yazın almıştım oradan çizgili üstlerden bayağı iyi çıktılar ama kalıpları biraz değişik geliyor mesela bi takım almıstım xl ama geldi böyle m gibi iade ettim
Kuboooss Kızlar modasena var internette sahte falan değildir degil mi bir elbise almayı düşünüyorum da
Yagmursonrasitoprakkokusu Kuboooss malı pek iyi değil o sitenin. Anneme 190 TL ye bi takım aldık, pazardan 50 TL ye alınır. Dikişler de hatalıydı. İade ettik 175 TL yatırdılar. Neymiş kargo parasıymış. Güvenmeyin yani
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi elifmom2 Ya bilemicem o zaman bende toplu aldım tunik gömlek sweatshirt. S-m ya d 40 beden söyledim. Bir tık bol olsun diye iyi geldiler kalıplar tam yani.
Gamzeeeeee Valla tesettür mağazaları çok pahalı ben indirimleri bekliyorum ve trendyoldan defactonun ürünlerini alıyorum tunik olarak 40 50 TL falan oluyor öyle bolca alıyorum
elifmom2 Gamzeeeeee öyle aynen bende bi bakaym dedim armineye baktm hem pahalı hemde yani artık sanki cok modern ürünleri yok gibi