Bebeğim 7.ay 10 gunluk suan daha dişi yok , iki gundur ayri bir huzursuzluk var herseye ağlıyor surekli emmekk istiyor ama emerken o kadar aciyor ki anlatamam diş olabilir mi sizin bebekler diş çıkarırken belirtileri neydi ?? Yardimmm lutfen , ilk bebegim o yuzden anlamıyorum ..