Merhabalar, bu sene ilköğretim matematik öğretmenliği bölümünden mezun olacağım ve bebegim şu an 5.5 aylik 💕
Bu sene atanmak istiyorum temelim var ama bebekle kpss nasil çalışır bilemiyorum. Var mi aranızda kpss çalışan veya bu şekilde atanmış olan ve sizce geç mi kaldım çalışmak için 6 ay var sınava 🍀 biraz motive olmaya geldimmm