Kurrabiyee Ek gida olarak verdigim hemen hemen her seyi yiyor ve cok istahli. Ama uyku haricinde asla meme istemiyor. Sagip biberonla veriyorum ittire kaktira. Gecici bir surec mi acaba? Yoruldum memeyi birakcak diye korkmaktan
Edalikuzusu Kurrabiyee acaba çok mu ek gıda alıyor ? Ben emmedigi zaman bir öğünü miktar olarak azaltiyorum acikinca meme istiyo o zaman dengeliyorum onu bir sekilde 9 aylık benimde
unkurabiyesii Kurrabiyee benimki de 9 aylık 3 aydır aynı bahsettiğiniz gibi. Ek gıdayı azalttığım halde bile döndüremedim. Sadece gece uykulu emiyor. Sağıp yatmadan önce veriyorum birde okadar . Gündüz zorlasamda ısırıyo o yüzden bıraktım zorlamıyorum artık sütüm kesilene kadar böyle devam :)
Kurrabiyee Edalikuzusu Yok almiyor, sabah sadece ceyrek elma rendesi verdigim gun bile acikip meme istemedi tekrar :(