Kızlar meraba bişey sormak istiyorum bebeğim üç aylık olack 8 gün sonra dün ve bugün kustu mama veriyorum sadece şuan yemek istemiyo galiba gene hasta olacak yada oldu ara ara öksürüyo bu kürü sizce ne zaman yapmayalım sizler yapiyomusunz baya iyi geliyomus bebeğim küçük diye sormak istedim sizce yapıla bilirmi