Bebislere evde corap giydiriyo musunuz?
ben siralamaya basladigindan beri cok soguk olmadikca giydirmiyorum. Cok soguj oldugunda da kaymaz tabanli ince coraplardan giydiriyorum. Kizim 10. Ayinin sonunda yurumeye basladi. Ben bunun direkt corapsiz siralama ile alakali oldugunu dusunuyorum. Benim gibi olan var mi? Ya da ben surekli corap giydirdim yine de erken yurudu diyen var mi?
Sadece merak ettim🙃