Aysenurse Merry25 oğlum 1 yasında bizdede var cocuk doktoru gecer demisti ama bilmiyorum burada bekliyim
Brokolilim Merry25 2 yaşına kadar düzelmezse sonra ameliyat oluyor sizin ki geçmiş olması lazımdı şimdiye birde ağrı yapar bence bir doktora götürün çok geç kalmış 4 yaş diyorsunuz
Demirbebekannesi Merry25 oğlum 5 aylık. Kolik bir bebek olduğu ve sürekli ağladığı İçin göbek fıtığı çıkmıştı ama ağlama atakları aza indikçe fıtığı geçti 🙏 dilerim tüm yavrularımız sıkıntısız ve sağlıklı olur ❤️
Merry25 Brokolilim ağrısı olmuyor bide doktor 4 yaşına kadar bekliyelim demişti her doktorun düşüncesi farklı demek