Arkadaşlar aşıyı yaptırdığımdan beri bebeğim çişini yapmıyor :/ saat 4 de yaptırdık aşıyı su verdim emziriyorum da aşının etkisi ile uyuyor sanırım sürekli uyandırıp emziriyorum susuz kalmadığını düşünüyorum :( ateşi de yok bakıyorum neden böyle oldu basına gelen var mı