Teyzeleri benim oğluşum 3 bucuk aylık emerken kolları çok terliyor birde altını çıkartıyorum sıcak hava alsın biraz diye ama tepiş tepiş ederken bacakları ayakları ter içinde kalıyor ve soğuk oluyor hava ne kadar sıcak olursa olsun buz gibi oluyor bacakları. Doktor d vitaminini 4 damla yaptı ama bir fark göremedim neden olur bu şekilde terleme??