Kızım 7 ay 3 günlük. 7600 kilosu doktora sormayı unuttum nasıl diye bisey de demedi kendisi . Nasıl sizce sadece anne sütü ile besleniyo ek gida da yemiyo reddiyo yani. Doktora dedim bu ayda normal dedi. Bende emziriyorum doyuyor diye pek önemsemiyorum deniyorum ama başarısız maalesef. Bebekler kendine özel kıyaslama yapmıyorum kesinlikle öncelikle sağlık tabiki. Size de sormak istedim