Merve9812 Tam 1 aylık bebeğim gaz sancısı bi kaç gündür daha da yoğunlaştı probiyotik kullanıyoruz nurse harweys birde doktor dün emzirmeden hemen önce relektaz kullan dedi. Hepsi ağır gelir mi ? Bi cözüm söyleyin nolur mahvolduk
Bety2 Merve9812 karnını doyurduktan sonra gazını al canım bide yüz üstü koy kafasını kaldırdıkça gazı çıkar . Kabızlık var mı bu arada ondan da gaz oluyor
614408eoa Merve9812 3 tane gaz ilacı kullanıyorm relaktaz da var agır grlmiyo korkma biyerden fayfa görsün de
Sahinnnn Merve9812 bize iyi geldi ama size gelmemiş biz 4. Damlada büyük oranda çözüm bulduk damlayı değiştirin
Kusannesi Merve9812 ah canım benim oglum o kadar koliktiki 8. Ayımızda anca geçti. Ben çözümü şöyle buldum bütün damlaları kullanmıştım hepsini bıraktım çünkü onlar gaz çıkartması için dahada karnını sıkıştırıyordu. Sürekli masajlar yaptım her gece sıcak banyo yaptırır yatırırdım kendim kimyon çok tüketirdim
Merve9812 Bety2 evet şurup verdi doktor ama sanki damlaları çok diye vermek istemiyorum versem mi sizce
Bety2 Merve9812 gaz sorunu varsa ver dedim bitkisel ilacı çok beğeniyorlar çocuğa yazık olur vermezsen yinede sn bilirsin
AnnaKarenina_ Merve9812 kabızlık için surup verdiyse o bağırsakları boşaltır verin zaten anlık rahatlatır çocuk boşuna sancı çekmesin
Ylz0044 Merve9812 benm bebeğim gaz kolik cerrah koydu bu teşhisi me yapsam kaç damla kullandom 2şer kullandım ama anladım li bebeğime ağır geliyormuş hepsini bıraktım biogaia nurse zinco sab simplex colinox gittim metsil aldım en uygun sabah akşam 8 de 10 damla veriyorum 2 öğün cokda güzel cıkarıyor zorlanmıyor altını açıyorum kendi cıkarıyo 2 buck aylık 2 ay cektiğimi Allah bilir