Hep_mi_uykusuz öyle düşünmeyin. Düşüncelerimiz hayatımızı etkiliyor sonucta. İnsan vücudunda elektrik var enerji var. Bu enerjiyi olumlu kullanmak gerek. NLP yöntemleri denenmiş bilimsel yontemlerdir. Mesela suya dua okuyor içiyoruz iyi geldiğine inanıyoruz. Bu da öyle bir şey gibi düşünün. Psikolojik sıkıntıları olanlar etraftakileri değil düşüncelerini değiştirdikleri için iyileşirler. Çünkü onları değiştiremeyiz kendimizi donusturebiliriz yuceltebiliriz mutlu olabiliriz:) her şey kafada bitiyor diyoruz sigarayı bırakanlardan duyuyoruz zayiflayabilmek de böyle.