Bebeğime akşam saat 22:00 gibi İki çay kaşığı anason veriyorum hepsini yutamadığı için iki çay kaşığı veriyorum zaten anca bir çay kaşığı yapıyor üç aylık geceleri kesintisiz uyursun diye Akşam baya karnını doyuruyor çünkü bir zararı var mıdır? Vermediğimde de uyuyor bazen ama ben de gün içinde tek baktığım için yorulduğum için akşamları veriyorum belki vermesem de uyuyacak ama risk alamıyorum annemler bana hep vermiş zaten bitkisel bir zarar olduğunu düşünmüyorum ama sizin fikriniz nedir ?