HaticeClk benimki, ben yanındayken bile ağloyor. İlla oynarken kucağımda oturcakmış beyefendi… arada oynarken kontrol edyo ben yanında mıyım diye, hatta bazen sarılıyo, sonra oyuna devam. Her yere taşıyorum. Bebekken de duş alırken yanımda olurdu, şimdi de. Yere vakumlu oturaklarla çok rahat ettim, etrafına da yastık koyuyorum ne olur ne olmaz diye. Bazen de oyun parkına bırakıyorum, eline de mutfak eşyalarını veriyorum ben iş yaparken biraz oyalanıyo. Hep aynı oyuncaklardan sıkılıyo. Öylr öyle zaman geçiyo işte