Merhabalar güzel anneler 23 aylık oğlum çok yoğun göğüs tıkanıklığı ve solunum sıkıntısı yaşadığı için geçen perşembe hastaneye yattık tam iyileşicek iyileşti derken hiç ateşi çıkmayan çocuk ateşlendi ve ishal sürekli 3gün oldu bişey yemedi 2gün önce taburcu olucaktı normalde bunu doktora söyleyince çıkarmadı ve büyük tuvalet tahlili istedi sonuç çıktı ki rota virüsü kapmış dedi doktor hastaneden bulaşmış çok büyük ihtimal şuan gereken tedaviyi yapıyorlar ama açıkcası çok tedirginim ateş sürekli çıkıp çıkıp iniyor nasıl olucak hemen atlatır mı yaşayan geçiren oldu mu zaten öncesinden yatıyorduk bide bu çıktı psikolojik olarak yoruldum Allah beterinden saklasın tabi işte her türlüsü insanı çok üzüyor çocuk delik deşik oldu sürekli damar yolu açılıcak diye😞