Ayazcik ben doğduğundan beri lavaboda yıkıyorum. Köpük file aldım. Lavaboya koyuyorum oturtuyorum üstüne de. Büyğk rahatlık. Küvette 1 kere yıkadım sırt bel boyun kalmadı bende 😄 lavabo çok iyi oluyo. Çeşmesini de mutfak çeşmesi taktırdım. Havadan geliyo. Akan suyun altında yıkıyorum