Oznelif Sezeryan sonrasi kucuk tuvalet hissinin gelmemesi normal mi 2 hafta oldu hala hissiyatim yok lavaboya gttigimde var olduğunu anlıyorum sadece
Gul-42 Oznelif yanı bnm anında geldı uyusukluk gecınce sıvı ıctım asırı sıkıştım hatta ıkı kere altıma kacırdım ben
2603 Oznelif doğum yapalı 10 gün oldu aynı durum bende de var hatta kabızım galiba çişimi de anlamıyorum dikişlerime aşırı baskı yapıyor bu durum iğleşme sürecim uzuyor gibime geliyor 10 gün oldu hala yatıyorum ağrılarım yanmam var tuvalete gidince az da olsa çok rahatlıyorum
mavibozkurt Ben tuvaletimin geldiğini bile anlamıyordum. Geçiyor. Ama bazen büyük tuvaletimi tutamıyorum gibi geliyor belki psikolojik belki cocuktan ucu ucuna yetisiyorum.
Oznelif mavibozkurt anladim teşekkürler demek ki normal bi durummus insan psikolojik olarak kötü oluyor hissetmeyince
Yica Bende hamilelikte her 15 dakikada tuvalete gitmeye aslisinca günde 3 5 sefer gitmeye çok şaşırmıştım gelmiyor sanıyordum. Herkese soruyordum siz günde kaç kez tuvalete gidiyorsunuz diye 😂
Oznelif 2603 bende tam iyileşmiş değilim iki hafta oldu umarım en yakın zamanda toparlarız ama o lavabo sıkıntısı çok fena degisik bsey var ama hissetmiyorsn
Yica Oznelif hamilelikte çok sık idrar yolu enfeksiyonu yaşamadık aksina daha com tuvalete çıkıyordum bence değil