elalina 1 ay kadar tek öğün gittim tattırdığım her şeyi veriyordum gün içinde. 7.aydan sonra 2 öğün yaptım kahvaltı ve ikindi gibi. Yoğurt meyveli irmik meyveli yulaf, ayına göre belki çorba diye. Sanırım 9.aydan sonra 3 öğün yaptım. Daha sonra da 3ana 3 ara diye gittim 1 yaşında da. Öğün dediklerime de bakmayın az az verdim çoğunluk anne sütü alıyordu. Pekmezi ben irmik veya yulaf pişirdiysem içine katıyordum tatlandırmak için.