Ecem3533 başta etrafa ilgisi artıyor o yüzden oynuyor falan dediler ama emiyordu. Sonra ek gıdaya geçince emme isteği azaldı gibi şimdi de emmek istiyor ama sütüm yok sanki.bu gece hiç durmadı, uyumadı. Düzelse bile kilo alımı yavaşlayacak zaten reflusu vardı geri kaldık 1 ay :( ne yapsam bilmiyorum bedenim ruhum kafam öyle yorgun ki