Nerden yazsam bilmiyorum ama kızımla sınanıyorum bı çocuk doğdu doğalı biberon ağzına almazmi arkadaş yok 9 aydır mücadele veriyorum çocuğa uyannikken mama hayatta yediremiyorum mamayı geçtim kaşıkla verilen seyide ağzında bekletiyorum usandım yildim kafayı yicem napacagimi bilmiyorum iştah açıcı birşeyler yokmu bu bebeklere göre ya?