yareninannesii Aldığım parayla bez alıp komşumuzun bebeği için yardımcı olmayı düşünüyorum kızlar suan çalışmadığım için maddi destekte bulunamiyorum ama en azından kullanmadiklarimizi uygun satıp böyle birseye vesile olmak istiyorum
yareninannesii Durumları biraz kötü sağdan soldan yardımla geçiniyorlar bazen bende destek olmaya çalışıyorum ama aklıma böyle birsey geldi
yareninannesii Insallah sizlerin de desteğiyle böyle güzel bir şeye sebep olurum malum bez fiyatları tavan yapmış durumda bizler bir şekilde idare ediyoruz şükür
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi yareninannesii Yardım edilecek bebek kaç aylık. Kaç numara bez kullanıyor acaba
yareninannesii Kıyafet veren çok olduğu için genelde mama ve bez ihtiyaçları daha fazla oluyo mahalle olarak elimizden geleni yapıyoruz bende taşın altına elimi koymak istiyorum
yareninannesii Kızım toka da kullanmıyor özenip aldığım tokalar bandanalar mevcut İzmirli annelerim isteyen olursa uygun vericem
yareninannesii Tulum zaten suan 90 liraya satılıyor elbise ayakkabı da normalde 130 lira falandı bonelerin tanesini 30a almıştım düşünen olursa dediğim gibi 200e vericem
yareninannesii En azından 2 paket bez alırım 2 pakette kendim alicam en azından birkaç ay idare edebilirler diye düşünüyorum kızlar gerçekten bez bir bebek için en önemli ihtiyac