İnşallah böyle bi hizmet sektöründe ananız ağlayana kadar, adınızı bile unutana kadar çalışmak zorunda kalmazsınız. Yoğunluğu kaldıramıyosa çalışmasın o zaman, bana açıklama yapamıyosa çalışmasın o zaman denilen kişi hayatından beziyor orda çalışırken ama başka iş bulamadığı için asgari ücret bile vermiyorlar orda aç karnını doyurmak için mecbur orda çalışıyor. Suçu üstlerinde değil de ezilen çalışanda görüyorsunuz ya, illa ki birisi de size aynı muameleyi yapar