Aylinuraz İyi günler anneler az önce 18. Ay aşısı olduk kilomuz 14 kg nasıl sizce ebe bişey demedi oğlum son zamanda ağzında tutuyo yemekleri nedendir acaba hiç böyle değildi yerdi hep
Mucizem2020 Aylinuraz merhaba bizde 4 gün önce 18 aylık aşımızı olduk benim oğlumun kilosuda 14 500 gr ebe çok güzel hafif tombik dedi bizimde dişlerimiz geliyo köpek dişleri oyüzden malesef benim oğlumda bu ara ağızında tutmaya başladı sizinde ondan olabilirmi acaba
Rojdaa Aylinuraz Maşallah bence gayet iyi kilosu persentil tablosuna göre normal kiloda benim oğlum 19 ayı bitirmek üzere 10 kilo 700 gram yemeği de ne bazen yer bazen yemez
Yasemin38 Aylinuraz birşey izleyerek yemek yiyorsa onunla alakalı olabilir,diş çıkarma dönemi ise onun ağrısından olabilir,boğazında falan ağrı varsa yutarken ondan olabiliri
Aylinuraz Mucizem2020 bizde 14.500 çıktı giyinikti düz yapalım dedi ama son zamandır ağzında tutma huyu başladı bu zamana kadar yapmazdı güzel yerdi
busra_54 Aylinuraz masallah kilosu cok iyi bizde 18 ayligiz yemesine nazaran kilosu 11. Nasil beslendiği hakkinda fikir verirmisiniz .
Mucizem2020 Aylinuraz benimkide güzel yerdi ama dediğim gibi diş döneminde olabiliyor bizim dişlerimiz geliyor oyüzden tutmaya başladı diye tahmin ediyorum
Aylinuraz busra_54 valla ayrı bişey yapılıyorum ne pişirse onu yiyo bide kendi uyur cici bebeli süt veriyorum ben öğlen uykusunda bide gece yatarken kendi içer bitince sütü uyur
Alpler2020 Benim oğlum aylardır ağzında tutuyo maalesef bi çözüm bulamadım ama cok yıpratıcı ve sinir bi durum.çorbayı bile ağzında tutuyo.sizin kilonuz cok iyi maşallah biz 12;500 kiloyuz.18aylık