niso_mom Adetim 19 gün gecikti evde test yaptım 3 kere farklı marka nın test kitleri 3 de negatif cıktı ama yine de emin olmak için kan verdim bugün sonuç çıkmış 1.20 diyor başına böyle bir durum gelen var mı
niso_mom Teşekkür ederim anneler çok stres oldum netten baktım bazı sayfa da negatif bazı sayfa da 1.2 haftalık gebelik yazıyordu
birtutamsac niso_mom o sebepten gecikmiş olabilir ☺️ benimde şu an 15 gün geçti test yapmıyorum biliyorum ki olacak bir öncekinde 2,5 ay gecikmeli oldum o yzden beklemedeyim 😬
niso_mom birtutamsac valla bende o kadar stres oldum dedim test yapayım aldım yaptım arkadaşım da gorumcemin teste çıkmadı kanda cıktı git kandan baktır dedi ondan gittim
niso_mom birtutamsac korunuyoruz canım normal de 1 hafta falan gecikme oluyordu bu ay biraz fazla oldu gecikme