E-bebek indiriminden 108 adet 4 nolu Prima aldım, şu an 3 nr kullanıyoruz ama bacaklardan iz yapmaya başladı. 90 adet de Sleepy Bio No 4 var elimde. Prima 3’ten sonra onları kullanıp Prima 4’e geçerim diyorum ama biraz daha mı no 4 alsam hazır indirim varken. Bebeğim cuma günü 4 aylık olacak. 3 aylık kilosu 6090 grdı. Boyu 60.5 cmdi. Prima kullanan diğer anneler sizde geçişler hangi aylarda hangi kilolarda oldu?