Ikrazumra19 al dicem ama şuan çoook pahalı Ekim ayında v12 yi 6 bine aldım şuan neredeyse 11 bin. Bebeğim iki buçuk aylık bi süredir kucağımdan inmiyor. Tek yapabildiğim arada evi süpürmek okadar güzel alıyor ki tozları silmeme bile gerek kalmıyor. Resmen kadına verdiğim parayı çıkardı. Artık daha nadir alıyorum eve temizlikçi