İyi günler hanımlar 🌻 33 aylık ve 15 aylık iki kızım var. 1+1 den 3+1 e yeni bir eve taşındık, kızlarımıza ortak bir oda yapmak istiyorum. Mobilyaların olabildiğince az yer kaplamasını istiyorum, daha fazla oyun alanı kalması için. Karşılıklı iki duvarda kolon olduğu için biraz biçimsiz ve küçük duruyor oda. Sizin çocuklarınız için yaptığınız odalar nasıl ve nereden aldınız 🎈🎈