Benim bebeğim 6 aylık ve önermedi doktorumuz. Tahlil yapılsa bütün bebeklerde eksik çıkar ve bu aslında normal dedi. Kilo aldığı, iştahı ve gelişimi normal olduğu sürece bir de annede kansızlık yoksa önermiyoruz dedi. Sağlık ocaklarında 4. Aydan itibaren öneriyorlar deyince de onlar bu kriterlere bakmadıklarından her bebeğe veriyorlar dedi.