Kızım 14 aylık her gece ağlayarak uyanıp bizi falan gözü görmüyor ittiriyor deli gibi saatlerce ağlıyor elim kolum bağlanıyor internetten bakınca uyku terörü diyor bu olaylar beni öyle yıprattı ki mahvoldum her gece uyumayıp o berbat zamanı bekliyorum gece 2de 3te uyanıp deli gibi ağlıyor öyle böyle değil saatlerce susmuyor soluğu hep acilde alıyoruz herşeyi tertemiz çıkıyor dün gece yine başladı ama nasıl ağlıyor komşular kapıya geliyor düştü mü ne oldu diye GATA’ya acile götürdüm anlattım doktora böyle böyle diye tahlil aldı muayene etti birşeyi yok korkmuştur gidin bi okutturun dedi yani nasıl birşeyi yok nasıl birşey bulamıyorlar anlamıyorum okutturunca geçecek mi cidden psikologa mı götürsem ne yapsam