Hanımlar oğlum Uzay 3 ay 14 günlük anne sütüyle besleniyor boyu 61 cm kilosuda 7 kg. Aile hekimine kontrole gidiyoruz bizde geçen ay baş çevresini ölçtü ebemiz 42,5 çıktı ve sınırda olduğu için istersen bi doktorun odasına gir dedi gittim baktı evet sınırda diğer ay kontrolde tekrar ölçelim olmadı bi çocuk doktoruna gösterirsiniz dedi. Başına gelen var mı baş çevresi sınırda olan yani ne anlama geliyo büyümeye devam eder mi? Bi sıkıntı olur mu???