Zuleyha1 ilk 3 gün gerçekten zorlu oluyor bu süreçte net olun ve taviz vermeyin. Çocukla konuşun annecim memeler artık yorulmuş ve süt üretimi azaldı. Bundan sonra günde 3 defa emicez. Gece olunca annecim şimdi em ama memeler sabah olana kadar süt üretemeyecekler gece uyanıp meme istesen de sana veremem çünkü süt yok. Şeklinde hergün konuştum ve gece her kalkmasında bunu tekrarladım. İlk gün çok zordu ve ağladı ama tekrar edip evin içinde ışıkları açmadan gezdik camdan baktık tekrar yatırdım. 2. Gün uyanma sayısı azaldı. 3. Gün de azaldı ama kriz çıktı. Kırılma noktası yapamıycam dedim ama son defa deniycez diye net tavrımı devam ettirdim. 5. Gün gece 1 kere uyandı. 6. Gün hiç uyanmadı ve istemedi. Gündüzü de bu süreçte 1 e düşürdük ve sonra 2 günde 1 3 günde 1 derken tamamen bitti.