Belinay2519 Kızımın tahlil sonuçları B12 di bı tık yüksek dedi herhangi bi ilaç vermemize gerek yok 6 ay sonra bıdaha baklaim dedi endiselenmeli miyim
Belinay2519 Nealakasivarrr yani bütün değerleri çok güzel ama B12 si normalde dokuz yuzn bişey oluyomus bizimki bı tık usteymis bin30 gibi bişey dedi şuan biseye gerek yok 6 ay sonra tekrar bakarız dedi internetdede saçma sapan şeyler yazıyor anlamadim