Bebegınız kac aylık. Sureklı duzenlı bır sekılde sagarsanız azalmaz. Mıktarı da gayet ıyı. Fazla gelen sutlerınız oluyorsa buzluga atın, 3 ay ıbaresının yanlıs oldugunu soyleyen uzmanlar var yanlıs anlamadıysam 6 ay saklanabılıyor buzlukta bu da sızı epey goturur eger bırıktırebılıyorsanız🤗